You are currently viewing רוצחים מלידה

רוצחים מלידה

דירוג
4.5/5

ז'אנר

פשע

אקשן

שנה

1994

שחקנים

ג'ולייט לואיס

וודי הארלסון

רוברט דאוני ג'וניור

לכתוב כותרת קצרה

תקציר

הסרט מתחיל בדיינר שבצד הדרך המדברית. מיקי ומלורי יושבים ומזמינים אוכל. מלורי קמה כדי להחליף את המוזיקה במכונת שירים. היא בוחרת בשיר קצבי ומתחילה לרקוד. בחור שנכנס לדיינר מתחיל לרקוד איתה וכשהוא מגזים מלורי מכה אותו, והמסעדה הקטנה הופכת לחורבות לאחר שמיקי ומלורי רוצחים את כל הנוכחים בה, למעט לקוח אחד שצריך להישאר ולספר לעולם שהם אלו שעשו זאת.

מסצנה זו, חוזר הסרט לעבר, בבית הוריה של מלורי. אביה היה מתעלל בה רגשית ומינית. הסצנה מוצגת כמו קומדיית מצבים (סיטקום), עם צחוק מוקלט, שמושמע תוך כדי ההתעללות.

בהמשך מיקי שעובד כשליח מביא משלוח לביתה של מלורי. כך הם נפגשים לראשונה ומתאהבים. אחרי זמן מסוים הם מחליטים לברוח, הדרך היחידה לעשות זאת היא להרוג את משפחתה של מלורי. כך הם עושים וכך מתחיל מסע ההרג שלהם, בו הם עוברים ממדינה למדינה בדרום מערב ארצות הברית, מדי פעם עוצרים בחנות או מסעדה, שודדים את המקום, ולאחר מכן הורגים את כל הנוכחים ומשאירים אדם אחד שיספר שהם היו שם.

בשלב זה אנחנו מתוודעים למספר דמויות. הבלש ג'ק סקגנטי (טום סייזמור) הוא שוטר שמפתח אובססיה שקשורה בזוג ובתפיסתו. סקגנטי הוא דמות אלימה שאף רוצח זונות שהוא שוכב איתן. אנחנו מכירים גם את ויין גייל (דאוני ג'וניור), כתב צמא פרסום שלא בוחל לדרוך על אנשים ועל עקרונות בשביל רייטינג וסקופ.

הסרט ממשיך בכך שמיקי ומלורי בכבישים, ממשיכים במסע השוד והרצח. בשלב מסוים הם מגיעים למדבר ושם נגמר להם הדלק, והם נאלצים למצוא לעצמם מקום לישון. הם מגיעים לאוהל של אינדיאני זקן שמכניס אותם לביתו ומארח אותם. בשנתו מיקי חולם חלום רע והוא קם בבהלה ויורה באינדיאני הזקן. מלורי מתעוררת והם בורחים משם. כשהם יוצאים החוצה הם מגלים שהם מוקפים בנחשי עכסן שמכישים אותם.

הם לוקחים את המכונית של האינדיאני ונוסעים מהר לבית המרקחת בשביל לקבל את הנסיוב, אך כשהם מגיעים הם מגלים שהנסיוב נגמר. המוכר שמזהה אותם קורא למשטרה ומיקי ומלורי שלאט לאט מאבדים הכרה מנסים לברוח אך המשטרה מספיקה להגיע, ותוך כדי קרב יריות מיקי ומלורי נתפסים ומובלים לכלא.

ויין גייל (דאוני ג'וניור) מצליח להשיג ממנהל הכלא ראיון עם מיקי בשידור חי מהכלא. מיקי ומלורי כלואים בכלא של המנהל מק'קאלסקי (טומי לי ג'ונס) אשר מצליח להחזיק אותם למרות שהם גורמים לבעיות רבות. בראיון מיקי אומר דברים שגורמים לאסירים בכלא להתחיל מרד כבר בזמן השידור. האסירים משתוללים ובשעת כושר מיקי מצליח להשתלט על החדר בו מצולם הראיון. הוא לוקח את ויין כבן ערובה ומתחיל ללכת לכיוון מלורי. בינתיים סקגנטי בא לבקר את מלורי. בטיפשותו הוא נכנס לתא ומבקש להישאר לבד. הוא מנסה לשכנע את מלורי לשכב עמו אבל מגלה שכל אהבתה היא למיקי. כשמיקי נכנס סקגנטי מפנה את האקדח שלו אליו, מה שנותן למלורי אפשרות להכות אותו בראשו. כך היא ומיקי יוצאים מהכלא ביחד עם ויין שמשנה את עמדתו והופך להיות מבן ערובה לחבר לבריחה. הם יוצאים משם כשמיקי מצמיד לוויין אקדח לראש, ומשאירים את מנהל הכלא כלוא עם כל האסירים המשתוללים.

מיקי, מלורי וויין מצליחים לברוח. הם מגיעים ליער שבו מיקי ומלורי נותנים לוויין את הראיון האחרון שלהם ושלו. אחרי הראיון, להפתעתו של ויין, מיקי ומלורי מחליטים להרוג אותו. הם יורים בו מול מצלמתו שמצלמת כל רגע.

הסרט מסתיים בסצנה בה מיקי ומלורי נוסעים בקראוון כשמיקי נוהג ומלורי מטפלת בשני ילדיהם.

כתיבת תגובה